הגדלת מאגר הלקוחות היא השאיפה שמשותפת לכל בעלי העסקים באשר הם. רבים מהם רוצים להגיע לתוצאה הרצויה תוך זמן קצר, אך רק מעטים מכירים בצעדים שיובילו לתוצאה. מאמר זה יציג את הנושא בהרחבה, כדי לספק לכם את הכלים הדרושים שיובילו להשגת לקוחות חדשים באופן מקצועי ויעיל. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתגלו את כל הפרטים הנחוצים.
צעד ראשון – פנייה לאנשי קריאייטיב
הדרך להרחבת מעגל הלקוחות עוברת דרך הרשת. שכן, זו הפלטפורמה הנפוצה ביותר שמחברת ביניכם, בעלי העסקים, לבין הלקוחות. חשוב לציין שאנשי הקריאייטיב מכירים את השוק באופן מעמיק, כך שהם יוכלו לסייע ביצירת שפה שיווקית, כתיבת תכנים משכנעים ובניית אסטרטגיה.
צעד שני – מיתוג עסקי
מומחי הקריאייטיב יבדקו את המיתוג הקיים של העסק. שכן, לעיתים מדובר במיתוג שמעביר מסרים שגויים, כך שהוא לא מושך את קהל היעד. חשוב לציין שההליך כולל בין היתר את הפעולות הבאות:
- עיצוב מחודש של הלוגו
- שינויים במבנה האתר ובדפים העסקיים שהקמתם ברשתות החברתיות
- חידוש מראה המוצר (במידה ואתם מוכרים מוצר פיזי)
אם אתם מתלבטים לגבי הצורך בהליכים האלה, כדאי שתפנו למומחים של אינסייט מרקטינג – משרד פרסום. שכן, הם יבדקו אם יש צורך בשינוי המיתוג הקיים, כאשר אלה 2 הסימנים הנפוצים שמעידים על הצורך בשינוי:
- השפה השיווקית שלכם אינה תואמת לקהל היעד
- יש חוסר אחידות בעיצוב של הפלטפורמות השונות
צעד שלישי: יוצאים לדרך
מקדמי האתרים שילוו אתכם, יבחנו את האתר הקיים לעומק ויבצעו את השינויים הדרושים, כדי לקדם אותו בתוצאות החיפוש של גוגל, מדובר לצורך הדוגמא בפעולות הבאות:
- חיפוש אחר מילות מפתח נפוצות
- כתיבת תכנים תואמים
- שיפור מבנה האתר (התאמה לנייד, מהירות גלישה ועוד)
נסביר שהליך זה נקרא בעגה המקצועית "קידום אורגני". הוא עשוי לארוך זמן מה, אבל התוצאות שלו נשמרות לאורך זמן. בנוסף, ניתן לבצע גם קידום ממומן בגוגל, שמציג את האתר שלכם בראש תוצאות החיפוש. קידום זה מעלה משמעותית את הסיכוי להקלקות מצד גולשים ובכך מגביר את יצירת הקשר מצד לקוחות חדשים.
מה עושים לפני שפונים למומחים?
יצירת קשר עם מומחים בפרסום, צריכה להיעשות תוך הכנה מקדימה. נציע לבצע את 3 הפעולות הבאות מראש, על מנת להבטיח פנייה לחברה שנחשבת למומלצת בתחום:
- תבקשו לקבל תיק עבודות
- תבררו מיהן החברות שעבדו עמה בעבר
- בדקו את הזמינות
לסיום
הגדלה משמעותית של מעגל הלקוחות זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שמצריך פנייה למומחים בתחום. בשלב זה אתם יודעים שאלה יבצעו עבורכם את הצעדים החשובים שהובאו לעיל, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מוכרת וליהנות מהתוצרים.